Saturday, September 18, 2010

Musuh tradisi

Macha....bola ada x?aku tanya kat macha kedai mamak kat belakang jusco..xdak2...ini hari wrestling juga ada....cilake!! sape nak tngok cite orang tua...aku nak tngok bola...bukak lah cha TV 1...ada bola...saat penting nie...bukan ape...N. Sembilan lwn Kelantan beb...musuh tradisi sampai dari dulu lagi..2 yang syok tengok 2 kan...xboleh tengok pulak sebb macha 2 nak tengok wrestling...ikutkan hati nak aje aku bakar kedai dia...eh2..ape bakar2 nie...ada org terasa nanti...hehehe...bey...kawe gura jah...
tapi apa2 puna aku puji team kelantan malam 2 sebab diorang memang main baik...tapi nasib menyebelahi N.9...biarlah main macam taik..hahaha..mintak maap N.9 gua terpaksa cakap....apa2 pun tahniah buat N.Sembilan sebab menag game hari 2...1 berbalas 0 menentang kelantan..N.sembilan 1, kelantan 0 =)



                              VS   

1 comment: