Thursday, December 9, 2010

Macam Artis???

Sementara nak menunggu waktu Isyak nie...baik gua ulas sikit pasal 1000 gitar UKM hari 2 kan...banyak pengajaran dan pengalaman yang gua dapat kat sane..Pertamanya, macam mane nak bace skor, pengalaman bermain gitar beramai-ramai dan yang paling best sekali...gua jumpe artis...nie first time jumpe artis...mase 2..gua macam biasa amik sit kat depan sekali sebab akk tu dah susun sit masing-masing...tengah leka gua nga petik gitar tiba-tiba gua dengar ada orang tengah seronok-seronok kat belakang.."Eh, mamat nie..dah lah datang lambat..lagi nak memekak pulak" cakap gua dalam hati...lepas tu gua toleh belakang...eh..macam kenal orang nie...muka dia bercahaya-cahaya beb...Allah...mesti banyak zikir brader nie...orang yang gua jumpe 2 rupenya Zua ahli kumpulan XPDC..perghhh...teruja beb..haha...siap duduk kat sebelah gua pulak 2...hohoho...suka2...gua salam-salam macam biasa..lepas 2 buat rilek je..macam member2..hahaha...lepas 2 asar gua g masjid UKM...abis je sembahyang gua nampak Zua duduk kat belakang masjid..lepas tu pegang tasbih..tengah zikir...patut lah muka dia bercahaya....memang bagus dia nie...rock-rock jugak...sembahyang tak tinggal...siap zikir lagi...respect gua kat dia...=)..ape-ape pun nie lah pengalaman yang paling manis dalam hidup gua..main gitar ngan artis...wuuuuhhhoooo....hahaha...ha..layanlah gambar kat bawah nie kalau xpercaya gua nie dah jadi artis...=P


a) Muka-muka peserta  pemain gitar 1000 UKM dari Institut Perguruan Islam...cayalah!!


b) Gua, Rudy (kristal), Ali (Xpdc), yang sorang ag 2..mamat mane ntah..xkenal..hahaha..(awi)


c) Member lame..jangan jeles AAaaaa..


d) Brader nie memang rock...sempoi je dia...rock oooohhh...


e) Rock-rock jugak bro...sembahyang jangan lupa...=)


f)Gua dah cipta record Malaysia...BERJAYA!!!

No comments:

Post a Comment