Tuesday, December 7, 2010

Permata yang hilang

Macan biasa aku baru balik dari kerja keras...buang pelepah sawit petang semalam..cuaca yang tak menentu kat sini membuatkan badan aku rasa xselesa...jadi..aku pun capai tuala...terus laju menuju ke pintu jamban...sedang leka aku bermandi-manda...sabun punya sabun...terlucut pulak cincin kat jari manis aku nei..terus je terjatuh dalam lubang jamban...aduii....macam suruh beli baru je...time duit nga xde ni lah jadi macam2 hal...xde cincin kat jari..xrock lah kalau nak main gitar nanti...hahaha....xpelah..beli lainlah jawabnya...

2 comments:

  1. no wonder la my dear ni sllu mengeluh je.. so many thing happen to u yer .. sabar ye dik.. mybe yg hilang tu akn d ganti dgn yg lebih best !

    ReplyDelete
  2. ha...2 lH Kk..mcm2 masalah nie kak..hehe

    ReplyDelete