Saturday, April 2, 2011

laporan Pendidikan Luar siri pertama PISMP 2011

setelah 6 hari berada di pulau pangkor, balik jugak aku ke maktab nie...lega rasanya. syukur pun ada..bukan apa..letih betul g pangkor..sangat2-sangat letih..kena lanyak kaw2 punya..bayangkan aktiviti kembara kena jalan-jalan satu pulau pangkor..daripada hujung sampai ke pangkal. jalan-jalan bukan naik kenderaaan kereta ke, motor ke...tapi jalan kaki. wah...dah rasa macam nak tercabut je patela aku nie..tapi semalam paling aku xpuas hati sikit...asyik kena 'tiaw' je ngan lecturer..dah sape suruh nak jadi ciku kan...nasib lah...mulanya lecturer nak suruh kami berkayak sekeliling pulau..tapi ombak kuat dah macam kat hawaii pulak aku rasa...jadi aktiviti kayak pun cancel...nak buat macam mane..sabar je lah..bersyukur jugak aku sebab nak kayak satu pulau xterdaya de nak buat...je lah...dah name pun pendidikan luar, tido pun mane boleh macam kat umah. nak terbongkang sesuka hati. tido paling lama pun 2 jam je..2 pun dah lame dah..itu pasal lah aku ngah pening-pening lalat ag nie..sebab dah 6 hari aku xcukup tido weh...ngantokk gile!!!
kena duty pulak malam2 2 yang paling aku benci sekali..sebab xde masa nak tido..kena jaga keselamatan ahli2 khemah...tension betul lah...tapi tension2 aku pun hari nie aku dah sampai kat katil aku yang empuk lagi mengghairahkan...aku nak balas dendam aku kat sane dan aku balas kat sini...nak membuta sehari suntuk...kena topup balik tido yang xcover 2..cukuplah sampai kat sini saja..sebab aku dah xtertahan mengantok yang amat sangat...k..salam...bye=)

No comments:

Post a Comment