Thursday, May 13, 2010

Kenangan silam......

Gambar mase zaman matrix dulu mmg susah nak ingat la..adui...banyak pengalaman..pengajaran dan yang paling pening sekali ada ramai gadis...hahahaha..2 yang buat aku susah nak lupa tu..tapi..tu zaman dulu..bukan ape..cume rindu kat member lame je...syok jugak jumpe macam2 jenis orang..sporting..eh..macam2 lah....susah nak cite kat dalam blog nie...tapi nie hanyalah secebis rumusan yang dapat aku hasilkan melalui blog..cume aku sorang je yang tahu keadaan sebenar..suasana..pengalaman..nt sok2 aku cite lagi...tapi bg aku matrik...memang best..sempat la jugak aku wakil matrik pergi lawan bola tampar kat Changloon...syokkk wooohhh...ape2 pun aku memang rindu sangat kat bdk2 praktikum aku....mf2p1..

 Mase nie aku jd ketua kuliah..tu yg duk kat depan sekali 2..hehe

No comments:

Post a Comment