Saturday, January 15, 2011

Jam

Lepas kerinduan aku semalam ngan budak2 nie...awi dah bising2...tangan dah gatal lah ape lah...lepas pukul 12 malam nie kita gerak laju g SRS studio...pergi jamming!!! Yeah....kitorang tgu poie abis pekomperi dulu...lepas 2 baru jalan...aku ingatkan yang datang 2 ahli band je...rupenya paan bassist utama membawa rodong2nya satu kereta...wah...macam nak pergi kendurilah pulak aku cakap...xpelah...dah diorang nak datang...ikut jelah...igt nak main sejam je...tapi awi mintak main 2 jam...terpaksa lah kitorng main walaupun tgn masing2 dah kebas dah...main punya main....sedar2 dah pkl 3.15 pagi..kenape abg nie xbg sign suruh berenti nie..aku pun naik hairan...rupa2nya abg 2 dah bantai membuta kat ruang tamu sbb nak tgu kitorg nie abis jam...sian brader 2..tgu lame...yang aku kesiankan anak bini diorang pun tido kat luar same ikut bapak dia bukak kedai...tapi abg 2 memnag baik walaupun kitang main lebih daripada 2 jam..tapi bayaran yang dikenakan tetap jugak seperti 2 jam...maksudnya rm50 je...sebab sejam rm25..kira ok lah 2...rezki kitaorang..kan..abis..lepak2 g kedai mamak jap..pekena roti sekeping dua..lepas 2 cabut..dalam pukul 4 jugak sampai maktab..dek kerana mengantok yang teramat sangat aku pun tido..sbb mata dah xtahan lagi untuk berjaga panjang...pg nanti pukul 11 kena pergi bilik muzik nak buat demonstrasi bermain gitar kat pelajar2 baru yang nak join pekomperi...terima kasih di ucapkan kepada poie kerana memberi peluang kepada kami untuk membuat demonstrasi tersebut....abis event 2 je aku pun cabut balik rumah nak balas dendam sebab semalam xdapat tido yang cukup=)

No comments:

Post a Comment