Thursday, March 10, 2011

sk senaling

Hari ni pecah rekod dalam seminggu sebabnya kehadiran aku pada hari ini full dari pagi sampai petang. agak sedih jugak..sebab sekolah 2 memang best..pengetua, GPK HEM, GPK Koku pun best...cikgu yang majoritinya berasal daripada negeri sembilan...datang2 je cikgu dia dah buat lawak...pecah perut aku..hehehe..ape2 pun memang best lah sekolah kebangsaan senaling ni..=)
 bukan apa, hari jumaat hari last kenalah datang full day kan, sebab dari hari isnin aku isi borang kehadiran pukul 7.30, pukul 9.00 pagi dah balik..hahaha...g mancing semestinya kat Machap. port memnag best. tapi toman banyak. kacau sume ikan2...geram aku. sebab mancing daripada tengah hari sampai ke malam xde hasil....arghhhh...ape2 hal pun memang best g sekolah...xsabar aku nak posting nie..

No comments:

Post a Comment