Friday, May 27, 2011

Clash of the band part 1

Aik? kenapa tukar nama? Haaaa...gua tukar mesti ada sebab..Nama tu gua ambik sempena nama band gua yang baru sudah menyelesaikan satu tanggungjawab penting....iaitu battle of the band yang telah diberi nama Clash of the Band yang berlangsung di Putrajaya sempena hari belia....26hb - 28 hb...Asalnya nama band ni Semester...hahaha...Semester? Xkomersial langsung....macam sial..haha..pergi mampus..itu ungkapan pertama yang keluar dari mulut aku. spontan dan ringkas...semester dipilih sebagai nama band kerana band kami terdiri student2 maktab, berlainan semester. Paan (rythym guitar) semester 1, Mamat (bassist) semester 3, Poie (drummer) semester 7, dan Ikmal (keyboardist) Semester 7..Jadi tercipta lah satu band hasil daripada gabungan beberapa student yang terdiri daripada pelbagai semester. Banyak dugaan dan cabaran band ni....tapi apa2 pun gua puas hati sebab semalam main pun ok..Xterabur...Walaupun dipaksa untuk menajdi band yang pertama untuk memulakan pertandingan...*woiii...kau cakap ape nie?aku xfaham lah...cite syok sendiri je...* hahaha...nak tau cite? Haaaa.....Tunggu next entri aku...Sebab aku dah malas nak menaip nie...Dah panjang sangat dah...macam kitab bible dah aku tengok...hahahaha...okey geng...Assalamualaikum....haaa....pasal bagi salam pun ada kisahnya jugak...semuanya pasal cerita hari semalam.....*hoooiiiii...cerita xabis lagi lah...digfify 2 dapat dari mana?* aduiii...banyak betul lah soalnya....next entri aku cerita lah....ok?malas nak taip lah....=)

No comments:

Post a Comment