Sunday, May 15, 2011

vintage?bukan.....cuma nak beri karkuzari je...tapi...

sejak akhir2 nie...minat pulak aku kat barang2 vintage nie...yela..barang2 lama kan...susah nak jumpa...tapi bile nak beli duit pun susah nak cari lah kan...hahahaha...ape 2 pun...tq pada supplier2 yang menjual barang2 vintage nie...cuma kalau boleh kurangkanlah sikit harga barangan 2..hehehe...senang sikit aku nak belinya...boleh kumpul2 duit...kan...ok..dah agak lewat ni..aku rasa dah boleh dah aku masuk beradu....salamat semua...gud nite..yeahhhh..opppsss...sebelum terlupa lupa nak bagi karkuzari...semalam malam markas kan..jadi aku pun  iktikaf di markas, masjid sri petaling, kasi cas iman..sebab akhir2 nie iman dah lemah kan...ape yang aku dapat aku nak share sikit pada siapa yang ada terbaca blog nie...mengenai kisah ashabul ukhdud..surah buruj...nak tau ape kisahnya?haa.....tunggu post entri aku yang akan datang...besok ke lusa ke...tengok lah 'kerajinan' aku...hahaha...

No comments:

Post a Comment