Sunday, May 8, 2011

Lawatan ke Balai Bomba dan Penyelamat Putrajaya





Sedang aku bosan-bosan duduk kat bilik, aku bukak lah gambar-gambar lama. teringat pulak aku kat satu folder ni. Ada gamabr masa pergi lawatan ke balai bomba putrajaya. jadi, aku pun upload lah gambar 2 kat dalam blog nie..untuk tatapan semua.=). Gambar yang kat bawah nie paling aku suka sebab masa tu berlaku kebakaran kat mane ntah. datang pulak 2 orang ultraman ntah datang dari celah maen pun aku xtau...nasib baik fotographer aku sempat amik gambar curi...sekeli diorang pun perasan..terus posing maut..sempat ag 2..hahahaha...aduiii...masuk air semuanya..



Ultraman zeus dan Ultraman nexus bergabung menentang kejahatan.

PJ the extremist...yeahhhh!!

Kereta yang digunakan oleh 2 orang ultraman tadi.

Pagi2..perut lapar doiii...sarap dulu...



judin bersama ibu perik yang tersayang...hahaha


p/s : terima kasih kepada fotographer kelas kami kerana telah menangkap beberapa keping gambar untuk dijadikan sebagai kenangan pada masa akan datang =)..

No comments:

Post a Comment