Saturday, May 28, 2011

hari cuti...

aku rasa dah lama duk kat sini...dah macam saka...orang lain semuanya dah pulang ke rumah masing-masing...aku masih lagi bersendirian bertemankan katil dah laptop aku di sini...kepala dah kusut dah nie...mandi dah berapa hari xmandi...aku rasa dah sampai masanya untuk aku.....pergi emninggalkan bilik aku...meninggalkan MPI buat seketika...kerana aku rindukan rumah aku....cuma...xde kekuatan untuk memulakan langkah aku untuk aku melangkah keluar daripada bilik ini....sebab aku nak sambung tido balik...rasa mengantuk yang melampaui batasan sehinggakan berpinar biji mata aku ni...besok je lah aku balik....hehehe...selamat bercuti kepada semua warga IPG satu Malaysia...cuti kauorang jangan banti sesah tido *kaw..sebab kalau dah 2-3 hari asyik tido je kat umah...jangan terkejut bila bangun2 je dah kat dalam liang lahad...haahaha...

No comments:

Post a Comment